Nyaralásunk Parádfürdőn

Idén nyáron az „Arany csapat” üdülésének helyszínéül a Mátrát választottuk. Huszonegy nyugdíjassal indultam el 2017. június 12-én a Mátra szerpentines útján, hogy elfoglaljuk szállásunkat Parádfürdőn, az Erzsébet Hotel Zsuzsanna szárnyában. Az odavezető út is csodálatos volt.

Hamar elhelyezkedtünk szobáinkban, majd a szálloda wellness részlegében pihentünk meg.

A félpanziós ellátásunk bőséges volt. Megkóstoltuk a speciális ízvilágú palóc ételeket, melyek receptjeit a környékbeli őslakos Palócok ihlették, fő alapanyagai a burgonya (mely ezen a vidéken hamarabb megjelent az ételekben, mint az ország más tájain), a bab (minden fajtája), a káposzta és a hagyma.

A bátrabbakkal kalandos, akadályokkal teli túrát tettünk az Ilona- völgyi vízeséshez.

Zsuzsanna Katóné Ficsor fényképe.

Sástói kirándulásunk alkalmával az ottani kilátó több mint 200 lépcsőjét is volt aki megmászta, jutalma a szívet melengető kilátás volt.

Parádfürdőn ellátogattunk a Cifra Istállóba, Asztalos Johák fafaragó  hagyatéki kiállítására, a Palócházba, ahol a palócok népviseletét láthattuk.

Az esti bowlingozás és beszélgetések csapatépítésnek is ideális volt.

Élményekkel gazdagabban tértünk haza! Valószínű, hogy ide még visszajövünk!

Budapest, 2017. június 21.